vineri, 8 august 2014

Povestea unei femei care voia să se căsătorească cu un bărbat bogat



Povestea unei femei care voia să se căsătorească cu un bărbat bogat


O tânără drăguţă a postat următorul mesaj pe un forum popular:
Titlu: Ce ar trebui să fac ca un tip bogat să se căsătorească cu mine?
… voi fi sinceră în acest mesaj.
Împlinesc 25 de ani în acest an. Sunt foarte frumosă, am gusturi bune şi sunt stilată. Aş dori să mă căsătoresc cu un tip cu un salariu anual de 500 de mii de dolari sau mai mult.
S-ar putea să-mi spuneţi că-s lacomă, dar un salariu anual de 1 milion de dolari este considerat ca fiind un salariu de clasă de mijloc în New York.
Cerinţa mea de fapt nu este mare! Există cineva pe acest forum care are un venit de 500 de mii de dolari anual? Sunteţi cu toţii căsătoriţi?
Aş vrea să întreb: ce ar trebui să fac ca să se căsătorească cu mine o persoană bogată?
Printre bărbaţii cu care am ieşit, cel mai bogat avea un venit anual de 250 de mii de dolari.
Dacă cineva vrea să se mute în zona rezidenţială din vestul New York-ului, 250 de mii de dolari anual nu-s de ajuns!
Sunt aici ca să pun câteva întrebări:
1) Ce zone frecventează cei mai mulţi burlaci bogaţi? (Vă rog lăsaţi mai jos o listă cu numele şi adresele de baruri, restaurant, săli de sport etc.)
2) Ce grup de vârstă ar trebui să vizez?
3) De ce cele mai multe soţii de bărbaţi bogaţi arată mediocru? Am întâlnit câteva femei care nu arată prea bine şi nici nu sunt foarte interesante, dar sunt capabile să se căsătorească cu bărbaţi bogaţi.
4) Cum vă decideţi care poate fi soţia voastră şi care poate fi doar prietenă? (Obiectivul meu acum este de a mă căsători)
“Publicat de Dna. Drăguţă”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu