marți, 26 august 2014

Mai mult timp pentru mine!

   In fiecare zi nu avem timp destul pentru ceea ce ne-am propus sa facem.Desi suntem ocupati 24 de ore din 24, rezultatele cateodata intarzie sa apara.Ori suntem prea grabiti, ori avem alte prioritati....Obiectivele stabilite sunt cele mai importante,iar prioritatile sunt activitatile care ne duc mai aproape de realizarea acestora.


Inca de la prima ora a diminetii de cand ne trezim intram in..nu am timp!..ma grabesc!...iar o sa intarzii!

  In fiecare dimineata ma trezeasc si vesnica problema este parul. Iar nu imi sta bine....iar e mai tocit in partea aia,...iar buclele nu stau....iar parca imi zboara.
Si intr-adevar, nu sunt mereu ca scoasa din cutie, am parul lung, nu e nici foarte cret si nici foarte  lins.La fiecare doua zile imi spal parul, ii pun balsam, folosesc tot felul de produse de coafat..dar parul meu sta doar cum vrea el. Si atunci cand ma grabesc mai tare atunci parca nu pot nici cum sa il aranjez.
Sunt mereu pe fuga datorita serviciului pe care il am si care necesita sa fiu si aranjata deoarece sunt mereu in contact cu oameni.
Am un program incarcat, incep de dimineata si ajung seara tarziu acasa.
Am un par care sta numai cam vrea el si  de multe ori dupa ce stateam foarte multtt si il aranjam, il fixam ajungeam pana la colt si isi facea de cap si statea cum vroia el....asta pana intr-o zi cand am descoperit  BaByliss Pro Ondulator Conic Titaniu - Turmalina.

   http://www.tpb.ro/ondulatoare-profesionale/342-babyliss-pro-ondulator-conic-titaniu-turmalina.html .

BaByliss Pro Ondulator Conic Titaniu - Turmalina este un ondulator conic 25 - 13 mm, are un invelis ceramica-turmalina ceea ce ii permite o incalzire rapida: 125° C in 50 secunde, 
are 25 trepte de temperatura: 110 - 200° C si un cablu rotativ cu lungimea de 2,7 m. Husa si manusa este termorezistenta.
Are o putere 65 W - 230. Daca cumva din neatentie sau din graba uitam ondulatorul in priza nu mai trebuie sa ne facem nici o grija pentru ca se opreste automat dupa 72 de ore.
Invelisul de Turmalina este un invelis special fiind un creat din o mixtura de cristale. La incalzire genereaza ioni negativi care asigura efectul antistatic. Astfel invelisului ceramic si a ionilor generati pe cale naturala asigura efectul antistatic si un rezultat optim. Vom avea astfel un par  mai moale,mai stralucitor si cuticulele parului se inchid. 

Ondulator Conic Titaniu- Turmalina 

Ondulatorul BaByliss ajutorul meu in fiecare dimineata.

El este cel care imi face ziua mai frumoasa, care are grija ca parul meu sa stea asa cum imi doresc eu si care ma ajuta sa am timp mai mult pentru mine.
Datorita ondulatorului Babyliss parul meu are un aspect Frumos, stalucitor si o coafura perfecta doar in cateva minute.
Am mai mult timp dimineata si pot sa ma organizez in asa fel incat sa apuc chiar sa imi beau si cafeaua .


Organizarea timpului incepe cu fiecre dintre noi si de aceea este important sa ne alocam timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu