joi, 9 octombrie 2014

Tinuta perfecta pentru Halloween






    
    Halloween-ul se sarbatoreste in noaptea de 31 octombrie. Se organizeaza petreceri mascate, majoritatea mastilor trebuind sa aiba un aspect inficosator. Sunt folosite felinare confectionate din dovleci scobiti in interior, cu ochi, gura si nas.



                                                


Eu doresc sa particip la o astfel de petrecere si de aceea mi-am ales aceasta tinuta foarte frumoasa cu care sper ca o sa ies in evidenta.Este formata din doua piese si are un pret foarte bun de 18.67 $ de la 23.67$.

Black Long Sleeve Skull Print Top With Skirt


Mi-am ales si acesti pantofi deosebiti cu care este clar ca voi atrage toate privirile.Au reducere si acuma ii pot achizitiona la pretul de 70 $ de la 76,67$.Sper ca va plac si voua.





Si ca sa imi completez tinuta am trecut si la categoria Accesorii Haloween si am optat pentru aceasta gentuta foarte atragatoare la pretul de numai 19,17 $ de la 23,33 $



Halloween-ul este una dintre cele mai vechi sarbatori, originile ei gasindu-se cu mii de ani in urma. Sarbatoarea pe care o cunoastem sub numele de Halloween a fost influentata, de-a lungul secolelor, de numeroase culturi. 



IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)

here: SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL--Round 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu