duminică, 19 octombrie 2014

Desene minunate cu Sheinside!

        

       Copilăria reprezintă pentru oricine un tărâm de poveste. Nimeni nu ştie când începe şi când se termină. Ştim doar că ne trezim într-o bună zi oameni mari şi ne tot amintim apoi ce frumos era şi cât de fericiţi eram în acel rai care nu se mai întoarce. 
 Imi amintesc de multe desene animate din copilarie si nu-mi vine sa cred ce repede au trecut anii,parca acuma ma jucam toata ziua afara cu cu prietenii iar cand veneam in casa ma uitam la desene si eram cel mai fericita.Acum am iar ocazia sa retraiesc acele momente deoarece fiul meu este pasionat de desenele animate si ne uitam impreuna la unele.

  Pe site-ul Sheinside am gasitit o multime de hainute care ne transpun direct in lumea desenelor animate.
  Imi place foarte mult aceast Tricou  cu personajele preferate ale fiului meu la pretul de numai 20.67$ in loc de 25.67$.

           

     Deasemenea m-am gandit sa achizitionez si si acest tricou cu DonaldDuck deoarece acest personaj era preferatul meu alaturi de inca cativa.
Este un tricou amuzant care iti da senzatia ca esti urmartit.Il gasim acum la reducere cu  21.67$ de la 26.67$.


                    White Long Sleeve Donald Duck Print Sweatshirt              

Acest hanorac Mickey Alb Roșu cu maneci lungi si glugă imi place foarte mult. Este vesel, colorat si are un buzunar secret.




   Pana pe data de 23 octombrie, pe site-ul sheinside.com, poti beneficia de o reducere de 25% la toata colectia impresionanta de haine, dedicata celor ce iubesc desenele animate, doar utilizand codul Cartoons25.

Welcome To The World Of Cartoons!

25% OFF for the cartoons apparels!

Code:Cartoons25
Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

here: Cartoons Items Sale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu