luni, 29 septembrie 2014

Promotii, reduceri ....intra si tu!






  Azi am mai mult timp pentru mine si vreau ca intrega zi sa mi-o dedic mie :).M-am gandit sa fac cateva cumparaturi care m-ar binedispune si mi-ar crea o stare de bine.De dimineata mi-am facut o cafeluta si m-am asezat comod in fata calculatorului cu speranta sa gasesc ceva  articole vestimentare care sa-mi placa si binenteles daca sunt si la promotie si mai bine..ca azi am timp, doar pentru mine..

  Asa ca dupa mai multe clikuri am descoperit magazinul online Sheinside  care are mari promotii la mai multe produse.
 Mi-a placut foarte mult  Rochita verde cu manci lungi plisate.Este o rochita usoara, are o culoare placuta, este eleganta si nu in ultimul rand la promotie cu numai 16,29 euro. Este o rochita vesela care este exact pe gustul meu.
                        VESTIDO umăr rece Larga verde plisado manga

 Si daca tot a venit toamna m-am gandit sa imi achizitionez si acest Bej Faux Blan cu maneci lungi si forma asimetrica.Este foarte frumoasa si potrivita acum in acest sezon.

                   Bej Faux Blana rever maneca lunga asimetric Îmbrăcăminte de exterior

Pentru perioada care va veni si e destul de aproape am ales acest Palton  acum la numai 29,99 euro in loc de 47,98 euro.O culoare frumoasa pe care o poti accesoriza usor si care ma va pune in evidenta.

Apricot Long Sleeve Notch Lapel Trench Coat


Daca doriti si voi sa va binedispuneti intrati aici si aveti ocazia de a alege din gama lor larga de produse cele care vi se potrivesc voua mai bine si care o sa va faca fericite.

                      

New Markdowns for fashion lovers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu