duminică, 7 august 2016

Flanco-suport clienti



                                            
Mai nou #Flanco lansat SUPORT CLIENȚI NON-STOP,serviciul de asistență telefonică gândit pentru a răspunde în cel mai scurt timp întrebărilor noastre 24 din 24, 7 zile pe spatamana. 
Putem suna oricand la #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70) , pentru orice informatie avem nevoie, iar un operator call center ne va raspunde in cel mai scurt timp. Vom  obține informațiile și despre produsele Flanco, despre plasarea comenzii și procesul de livrare, despre oferte și campanii, soluții de finanțare, plata în rate sau cu cardul, factură și garanție, returul produselor comandate, cardul de fidelitate Mereu Flanco.
Am sunat  si operatorul mi-a raspuns in 30 de secunde, un timp foarte bun fata de alte magazine unde am sunat si am avut de asteptat zeci de minute.
Operatoarea a fost foarte draguta si amabila am obtinut informatii detaliate de care aveam.
Flanco își propune să îți răspundă la apel în maxim 40 de secunde și în același timp urmărește să reducă permanent timpul de preluare a apelurilor.


Iata si filmuletul cu apelul meu:   https://youtu.be/m4psHudoayc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu