sâmbătă, 25 iunie 2016

Skateboard electric cu doua roti si auto echilibru






 


         
              Cred ca ai auzit si tu de Skateboard electric  o inovatie cu care  poti parcurge distantele scurte intr-un mod original, distractiv.si este foarte usor de folosit.

Am vazut in parc pe strada si chiar la Mall persoane care se deplasau cu Skateboard.

Mi s-au parut foarte interesante si imi doream si eu macar sa le incerc.

Am cautat pe internet si am aflat multe informatii privind acest super Smart Board elecatric.Imi doresc foarte mult sa incerc si eu acest mijloc de trasport.Cred ca ar fi o provocare frumoasa:)


                    Acest dispozitiv modern este fabricat dintr-un material foarte rezistent la socurile mecanice si impedica patrunderea prafului sau a apei.Rotile au o aderenta foarte mare si rezista mult timp.


        Pe fiecare roata are motor pentru a putea fi puternice si rezistente ani de zile .Motoarele folosite la Smart Board sunt 100% electrice si nu sunt daunatoare mediului inconjurator.


Tu ai inceraca un Skateboard electric?



http://www.depozit-online.ro/shop/skateboard-electric/skateboard-electric-hoverboard-a025-6-10inch-hands-free-smart-wheel-balance-baterie-samsung










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu