sâmbătă, 4 iunie 2016

Silan Soft &Oil Gold







In urma cu ceva timp am fost selectata sa particip la campania BuzzStore  si am primit spre testare noul balsam de haine Silan Soft &Oils.


Silan Soft & Oils este un balsam de rufe inovator din gama premium care contine uleiuri pretioase parfumate.
Designul este unul modern, iar sticla transparenta te duce cu gandul la produsele de beauty care.

Setul de produse contine : 1 sticla balsam Silan Soft &Oil Gold 1.5l, 1 umeras satinat pentru haine, 10 mostre balsam Silan Soft &Oil Gold 65ml, pentru prieteni si colegi. 


    

In urmatoarele zile am testat acest balsam de rufe si am fost foarte incantata de rezultatele obtinute.


     




Dozajul este de asemenea convenabil: pentru haine moi și parfumate, puneți 30ml (1/2 capac) de balsam de rufe recipientul special; pentru haine extra moi, 45ml (2/3 capac) sunt suficiente.

Cu noul Silan Soft &Oils prosoapele mele sunt mai moi si catifelate au un parfum placut,un miros special, care dureaza si dureaza mult timpBUZZStore ‪#‎BUZZSILAN‬

        


Am impartasit cu prietenii experienta mea in calitate de BUzzer in campania SIlan Soft&Oils .

      

La fel ca si mine prietenii mei au fost foarte incantati si au achizitionat si ei acest produs.


Pe langa faptul ca lasa rufele moi la atingere, am observat deasemenea mirosul s-a pastrat foarte bine pe rufele care au stat mai mult in sifonier si nu au fost imbracate imediat.

Este un balsam minunat pentru cei care vor ca hainele lor sa miroasa proaspat!

 Balsam de rufe Silan Soft&Oils vi-l recomand cu drag folositi-l si nu veti regreta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu