luni, 24 noiembrie 2014

La moda si mereu eleganta cu Zonia.ro

                                                                sigla

    Zonia.ro este magazinul online cu cele mai chic tinute!
 Zonia.ro inseamna libertatea de a alege tinuta preferata din o mare diversitate de haine, la doar un click distanta. Pune accent pe unicitate  pe feminitate, senzualitate, sensibilitate.

De curand am fost invitata la un eveniment si am optat pentru o rochie scurta trei sferturi pe care am asortat-o cu o pereche superba de pantofi  cu toc inalt. Este vorba despre Rochita Flowers Neagra o rochita trei sferturi cu imprimeu floral, perfecta atat pentru tinute office, cat si pentru o tinuta de seara lejera. Imprimeul alb-negru ne va da o eleganta aparte tinutei. Rochia este fara fermoar,usor decupata la spate iar materialul elastic se muleaza perfect pe corp si iti scoate in evidenta formele. Asadar, atunci cand te simti bine,arati bine!

Rochie Flowers Neagra            Rochie Flowers Neagra



    Si pentru ca se apropie Revelionul, m-am gandit sa-mi aleg o rochita de seara lunga care sa-mi alungeasca corpul și sa-mi confere un plus de feminitate. Ca nuanțe, am ales clasicul roșu intens cu negru  care imi pune in evidenta talia iar foma tip sirena imi va conferi un look feminin de senzatie.


Aceasta este Rochie Karmine Rosie  perfecta pentru serile in care vrei sa radiezi. Este ideala pentru evenimentele unde trebuie sa participi si sa arati impecabil.Este rochita ideala pentru Revelion.


Rochie Karmine Rosie   Rochie Karmine Rosie




Pentru a ne improspata garderoba de cu un obiect vestimentar, Paltonul este primul care sare in evidenta atunci cand temperaturile scad.El nu ar trebui sa ne lipseasca din garderoba in acest sezon.Eu am ales  Paltonul Rever Bordo trei sferturi din stofa,ideal pentru sezonul rece.  Croiul cambrat se potriveste oricarei siluete.Are un guler imblanit detasabil, cordon in talie si buzunare in partea din fata.

Palton Rever Bordo

Profita de reducerile de BLACK FRIDAY de pe Zonia.ro!

Fotografie: ► Palton Rever ►  REDUS de la 289.00 Lei la 199 Lei
Livrare in 24h. Retur Garantat 14 zile ! 
►Comanda aici: http://bit.ly/PaltonRever

Profita de reducerile de BLACK FRIDAY de pe Zonia.ro!

http://www.zonia.ro/black-friday-6.html?limit=48

           
Fiecare sezon si eveniment ar trebui sa te gaseasca pregatita, iar tu ar trebui sa ai deja in garderoba tot ce ai nevoie, pentru a putea sa le faci fata cu succes.

Zonia.ro  livreaza rapid si promt articolele pe care ti le doresti, indiferent ca ai nevoie de rochii de petrecere, camasi office sau salopete casual.Ofera peste 200 de modele de rochii de seara, rochii de seara incepand cu 159 lei, Jachete si paltoane in tendinte, rochii lungi, rochii din dantela, veste din blanita, capa din blanita, poncho de toamna, rochii de nunta, jachete din fas.


Zonia te indeamna sa iti intinzi aripile colorate asemeanea unui fluture spectaculos, sa te metamorfozezi intr-o femeie sofisticata si eleganta!
                                                                  Acest articol a fost scris pentru campania Zonia/ Blog Awards.


despre zonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu