vineri, 13 iunie 2014

Unt de Shea Bio-ELEMENTAL

Tocmai am primit spre testre produsul Unt de Shea Bio de la http://www.elemental.eu/ro/, aferent campaniei desfasurate pe https://www.facebook.com/elemental.eu?fref=photo  , kit ce contine respectiv: unt de shea bio, nerafinat fairtrade, benin 6 gr, agenda mea de cosmetice cu informatii utile despre acest produs.

Imagine

 

Nu am mai folosit unt de shea pana acuma, dar l-am aplicat de cateva ori de cand l-am primit si se pare ca este foarte bun, deoare eu am probleme cu tenul si deja vad unele imbunatatiri de cand am inceput sa il folosesc.

Tot timpul imi apar cosuri pe fata pe care incerc sa le acopar cu fond de ten si sa le ,,strang’’ pentru a disparea mai repede si imi raman urme, mai am unele pete maronii de la expunerea la soare si pe care sper sa le inlatur cu acest produs minunat.

M-am documentat si am gasit urmatoarele informatii:

Untul de shea este nutritiv şi hidratant intens,  protector, regenerant, accelerează cicatrizarea, calmează pielea iritată previne îmbătrânirea prematură, ajută în caz de vergeturi, dermatite, păr deteriorat şi scalp uscat.

 

 

Untul de Shea este un ingredient de nelipsit din compozitiile cosmetice naturale din întreaga lume, atât în zonele de bastina unde se utilizeaza de secole, cât si în cele mai luxoase saloane occidentale de înfrumusetare.  A fost utilizat de generatii gratie proprietatilor sale de hranire, protectie, hidratare si vindecare, aplicat pentru a proteja si conditiona pielea si parul deteriorat de soare, vânt si alti factori externi.

 

Imagine

 

Untului de Shea i se atribuie o serie de proprietăţi care par miraculoase, unele presupuse doar , dar altele bazate pe mărturii seculare şi studii, măsurători ştiinţifice.  O serie de elemente din conţinut sunt recunoscute pentru efectele pretinse, iar componentele împreună dau o sinergie interesantă şi unică.

Am sa folosesc acest produs cu incredere deoarece prezinta calitati deosebite, este natural si are mai multe proprietati:


  • Antiinflamator



-calmează iritaţiile, reduce roşeaţa

-hrăneşte şi hidratează pielea în profunzime

-regenerant cutanat, epitelizant

 

-antibacterian

 

-facilitează cicatrizarea

 

-protector, protector solar

-stimulează sinteza de colagen

 

-previne ridurile şi alte semne de îmbătrânire

 

-redă strălucirea şi frumuseţea părului

 

-hrăneşte fibra capilară

 

-protejează firele de păr

 



Pentru mai multe detalii accesati

http://www.elemental.eu/ro/827-unt-de-shea-bio-nerafinat.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu