duminică, 3 mai 2015

Review Pila Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals


   In urma cu ceva timp am primit spre testare Pila Scholl Velvet Smooth  cu cristale de diamnat si crema de ingrijire a picioarelor din gama Scholl de la Scholl Romania si Buzzstore
Acest kit contine:
Pila electronica Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals



Brosuri informative pentru mine si prietenii/colegii mei




Crema de ingrijire a picioarelor din gama Scholl





Am incercat aceasta pila de mai multe ori dupa fiecare baie.Am obesrvat cum aceasta indeparteaza piele ingrosata de pe talpi chiar si din zonele greu accesibila, lasandu-mi talpile fine chiar de la prima utilizare.Aceasta pila este usor de folosit,este rapida  si am obtinut picioare frumoase si catifelate chiar in confortul casei mele. 





Pentru a obtine rezultate superioare am utilizat si crema pentru ingrijire din pachetul de testare.




Am fost placut impresionata de aceasta pila electronica si am recomandat-o si prietenilor mei care au fost foarte curiosi sa afle cat de utila si eficienta este .







Incearca si tu noua pila electronica Scholl Velvet Smooth si te vei bucura de picioare frumoase toata vara!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu